Pirotechnika Blog

Pirotechnika Blog

Tűzijáték recept - Olcsó alu streamer kezdőknek is

2014. január 02. - kirchner

A receptek némelyike életveszélyes is lehet, vegyészeti ismeretek nélkül ne fogj hozzá! Ismételten: nem vállalok felelősséget semmilyen kárért, melyeket az itt található receptek elkészítése okozott! Csak saját felelősségre!

 

Maga a recept:
Recept:
KNO3: 50
S: 12
Durvább (coarse) alu: 16
Finomabb alu vagy MgAl (200mesh körül)l: 16
Ragasztóanyag: 6 (dex. PPlakk, redgum)
Ha víz bázisú a ragasztóanyag akkor ajánlott +2% bórsav!!!

A KNO3at és a S-t összemalmozzuk, a durvább alu max. 1x1mm legyen, én a Druszántól kapott aluforgácsot használtam, kicsit megdarálva és szitálva. A finomabb alu lehet sirius is, vagy flake alu, én 8g MgAl-t és 8g flake alut használtam. Én 3g redgummal és 3g PP lakkal ragasztottam mert nincs épp bórsavam, így kőkemény lett, dextrinnel is jól ragasztható de akkor passziválni kell at alut.
Legjobb pumpálni de ha finomabb a coarse alu akkor lehet vágni is.

Fényes csillag, nappal is jól látható csóvája nem olyan hosszú mint a titánosaké, de cserébe olcsó :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pirotechnika.blog.hu/api/trackback/id/tr975785885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása